Heroes of the Storm Forums

Nederlands (Dutch) team zoekt spelers

Please review our General Rules & Guidelines before posting or commenting anywhere on HeroesFire.
Quote | PM | +Rep by Artiester » June 3, 2015 2:11am | Report
.

Awards Showcase
Show more awards
Artiester
Notable (1)
Quote | PM | +Rep by Bartn70 » June 3, 2015 1:14pm | Report
Hallo,

ik heb wel interesse maar ben meer een casual speler dan een competitie speler.
Ook ben ik nogal nieuw in het hele MOBA gebeuren en HoTS.(daarom schrikt de tryout me een beetje af :p)

Om te antwoorden op de vraag waarom ik zou willen joinen.
Het is altijd leuk om met een selecte groep mensen (community weliswaar) te spelen, leren, groeien,...

Om het over de vereisten te hebben: ik ben een belg, ben nog geen level 40 (currently 14), ingesteldheid is meestal positief (wie is nu eens niet negatief :D ), ik werk in een 3 ploegensysteem dus consistent s'avonds aanwezig zijn zal voor mij niet haalbaar zijn (daarom ook eerder casual), beschik over een headset dus communicatie zou geen probleem mogen zijn. De wil om te leren is er zeker, want wie wil nu niet winnen :D

Indien jullie mij willen toevoegen, Battle.net account: Bartn70#2453

Grtz Bart

Bartn70
Quote | PM | +Rep by Motions » June 4, 2015 1:13am | Report
Hoi,

Ik heb ook wel interesse, maar ben ook meer casual dan competitie.
Uiteraard ben ik wel van plan team league te spelen.
Echter ben ik pas level 33 en heb ik vooralsnog niet de 10 heroes bereikt.
Zal waarschijnlijk allemaal niet heel lang meer duren, maar toch handig om te vermelden.

Ik kan waarschijnlijk niet zoveel online zijn als de meeste anderen, gezien ik fulltime werk en een kindje van 3 maanden heb waar ik ook voor moet zorgen.

Maar ondanks deze beperkingen lijkt het me wel leuk onderdeel van een team te zijn en wanneer ik online ben uiteraard als team te spelen. Stuk leuker dan met randoms.

edit: Mijn battlenet account is Motions#2564

Motions
Notable (2)
Quote | PM | +Rep by Motions » June 5, 2015 12:29am | Report
@ Artiester

Wat ben jij voor raar mannetje?

Ik doe hier vriendelijk op het forum een bericht dat ik geïnteresseerd ben om een team te joinen.
Hierop volgend heb jij mij toegevoegd als vriend op battlenet.

Het eerste bericht dat jij stuurt is dat je vind dat ik nonchalant ben omdat ik nog niet naar je heb geschreven.

In mijn antwoord naar jou vroeg ik of je Heroes of the Storm bedoelt of Hearthstone. We waren immers beiden Hearthstone aan het spelen en ik wist niet zeker of je mijn bericht op dit forum bedoelde voor aanvraag om een team te joinen.

Zonder pardoes kick je me van je vriendenlijst en geef je me totaal geen kans om tekst en uitleg te geven.

Gezien ik op battlenet geen antwoord meer kan geven op je - op z'n zachts gezegd - vreemde manier van behandelen van anderen doe ik het hier.

Ik heb hier gisteravond en vanochtend nog gekeken of er hier een antwoord was geplaatst op mijn bericht. Dat blijkt dus niet het geval te zijn.
Los van dat speel ik al een hele tijd hearthstone en voeg ik daar regelmatig vrienden toe.
Sorry dat ik je zwaar beledigd heb met niet te weten wie jij nou precies was. Het spijt me oh zo verschrikkelijk! poeh...

Maar weet je. Gasten die hun oordeel al klaar hebben over anderen zonder dat de ander tekst en uitleg mag geven wil ik sowieso niet mee gamen.

Motions
Notable (2)
Quote | PM | +Rep by Artiester » June 5, 2015 12:36am | Report
Eerste bericht, je bedoeld 10de, gister heb je me de hele dag lopen negeren. Beetje raar als je het mij vraagt als JIJ wilt joinen. Hoe jij te werk gaat is hetzelfde als solliciteren voor een baan en vervolgens niet eens weten welk bedrijf het is. Dus inderdaad is het in mijn ogen nonchalance als ik na mijn 10de bericht een reactie terug krijg van "wie ben jij en hoe weet jij dat ik Nederlands ben".

Denk daar maar eens over na voordat je andere de schuld gaat geven.

Awards Showcase
Show more awards
Artiester
Notable (1)
Quote | PM | +Rep by Motions » June 5, 2015 12:53am | Report
Hele dag lopen negeren?
Ik ben gisteren amper online geweest. Alleen in de pauze op m'n werk 's avonds heel even.
Als ik online ben op m'n werk, kijk ik niet continue naar m'n telefoon en kan het zijn dat ik berichten mis. Wat dus waarschijnlijk het geval geweest zal zijn.
Ook gebeurt vaak dat als ik online zat op battlenet ik niet goed uitgelogd was.
gebeurt wel vaker als ik op m'n telefoon gegamed heb.
I.p.v. me af te slachten tijdens Hearthstone! ipv HotS had je ook gewoon hier een bericht kunnen plaatsen.

Je merkt toch dat ik nu meteen reageerde op je bericht. Je gaf me alleen geen kans om te antwoorden. Want je hebt me meteen verwijderd.

Dus i.p.v. je mening over anderen klaar te hebben kan je iemand ook de kans geven om uitleg te bieden.
Maar helaas ben jij blijkbaar niet zo.

En als je dit gaat vergelijken met een sollicitatie? Sorry hoor. Maar dan ga je wel extreem ver.
Ik hoef mezelf niet beter voor te doen dan ik ben. En zeker niet voor onbekenden!
Ik zit sowieso al in een groep met een aantal NL'ers en speel daar een leuke en goede pot mee.
Daar had ik graag nog een aantal personen bijgevoegd. Maar op deze manier hoeft dat wat mij betreft zeker niet!

Tldr: Your loss.

Motions
Notable (2)
Quote | PM | +Rep by Motions » June 5, 2015 1:04am | Report
Nog 1 ding dat ik even kwijt wil.

Ik zit al geruime tijd op dit forum om informatie te verschaffen.
Maar speciaal voor jouw oproep om een team te vormen heb ik een account aangemaakt.
Daaropvolgend heb ik hier meerdere malen gekeken om te kijken of er al antwoord was op mijn bericht.

Laat me duidelijk zijn dat ik hier een statement maak dat ik alles behalve nonchalant ben!

Motions
Notable (2)
Quote | PM | +Rep by Nova1985 » June 5, 2015 1:33am | Report
Edit, bericht aangepast op verzoek van Motions.

Nova1985
Quote | PM | +Rep by Mowen » June 5, 2015 10:39am | Report
Please take any private arguments to PM and discontinue discussion in this thread @Motions / Artiester

Awards Showcase
Show more awards
Mowen
<Community Manager>
Memorable (51)

Quick Reply

Please log in or sign up to post!

HeroesFire is the place to find the perfect build guide to take your game to the next level. Learn how to play a new hero, or fine tune your favorite HotS hero’s build and strategy.

Copyright © 2019 HeroesFire | All Rights Reserved